مجله مدیریت کسب و کار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آشنایی با اصول اولیه بازاریابی

در اصول اولیه بازاریابی مدرن حفظ مشتری به اندازه به دست آوردن او،  از اهمیت زیادی برخوردار است. وقتی صحبت از آمیخته بازاریابی می‌شود$ اصول 4p (پروموشن، محصول، توزیع و قیمت ) یادآوری می‌شود اما موارد دیگری هم می‌توانند در این لیست  قرار بگیرند.

قدرت مصرف کنندگان را بشناسید


تغییر داده ها و نیازهای انسان جهانی است و مشتریان به وضوح در مورد بسیاری از محصولات مورد علاقه خود - به سرعت - مطلع می شوند، بنابراین فروش باید به جای گفتگو و تمرکز بر بازاریابی مستقیم و کنترل مشتری، بر گفتگو، ارتباطات بازاریابی و همکاری متکی باشد. راز بازاریابی و اصول مهم شما باید به مشتریان خود بهترین نتایج و رضایت بخش ترین مهارت ها را ارائه دهید. هرچه محصول شما بیشتر نیاز شما را برآورده کند - مشکل را حل کنید و زندگی کنید - نتایج رضایت بخش تری به دست خواهید آورد و از رقبا پیشی خواهید گرفت.

 

فناوری اولین قدم است


همه ما می دانیم که فناوری در حال پیشرفت است. اساساً، با ایجاد تجربیات جدید مشتری - راه‌های جدید برای برقراری ارتباط با آنها، سایر عناصر سازنده، چندین نقطه داده برای درک رفتار مشتری و - نحوه تأثیر برنامه‌ها و فعالیت‌های بازاریابی بر محیط - به موفقیت سازمان و بازاریابی کمک می‌کند. شما باید بازار هدف محصول را در نظر بگیرید و برای شناخت نیازهای مشتری تلاش کنید.

 

 

تجربه، نام تجاری جدید است


با بازاریابی سنتی - تصمیمات مشتری و فروش - کمی مشکل بود، اما با بازاریابی مدرن، با ورود مشتری به فعالیت‌های فروش و بازاریابی شرکت و گزینه‌های مختلف از این طریق برای تبدیل شدن به مشتری قابل اعتماد، همیشه - نسبتا - تبدیل می‌شد. همان چیز بازاریابان با هم بسیاری از این تجربیات مشتری را کنترل می کنند و منحصراً برای کمک به هدایت مسیرهای Leander به سمت برندها قرار می گیرند. شناسایی رفتار مشتری بخش جذابی از اصول بازاریابی برای تأثیرگذاری بر مشتری در قیف فروش است. بنابراین او شما را بر رقبای خود ترجیح می دهد.

 

پلنی را برای بازاریابی طراحی کنید


داشتن یک برنامه یا طرح بازاریابی به شما بینشی نسبت به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین بازار پول و ... را روشن می کند. با مشاوره تخصصی در این جاده با سرعت تند بروید.

 

آگاهی از عناصر مهم بازاریابی


برخی از عناصر مهم بازاریابی عبارتند از: محصول - مکان - تبلیغات و قیمتی که از رقبای شما بهتر است - و تضمین موفقیت شما.

 

همیشه بودجه بازاریابی خود را از قبل تعیین کنید


همیشه هزینه های تبلیغاتی و اولویت های خود را در نظر داشته باشید - حتی صاحبان مشاغل فصلی را نیز نباید نادیده گرفت. عدم برنامه ریزی و نبود بودجه می تواند منجر به تاخیر در نوسانات و مشکلات بازار شود. در این زمینه حتی می توانید از مشاوران کمک بگیرید.

 

عملکرد خود را ارزیابی کنید
به عنوان یک صاحب کسب و کار، علاوه بر فروش یک محصول، باید عملکرد خود را از این طریق محک بزنید - چقدر انگیزه دارید.

 

مشتری خود را تعریف کنید


اگر امکان فروش محصول به مشتریان خود را در نظر بگیرید صد در صد مشکل خواهید داشت. شما باید به طور گسترده در مورد جمعیت، سن، نژاد، شغل، درآمد سالانه و غیره تحقیق کنید. سطح تحصیلات، سبک زندگی و مشتریان. ... بدانید و به خاطر داشته باشید که نیازهای ین متغیر است. این به ویژه به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند.

 

قدرت تبلیغات و رسانه های اجتماعی را دست کم نگیرید


شما نمی توانید محصول خود را به سرعت بفروشید یا نیاز مشتری را درک کنید. به همین دلیل است که باید نظرات خود را در اولویت قرار دهید. هزاران شبکه اجتماعی وجود دارد که می توانید محصول خود را به بهترین شکل ممکن بفروشید، بنابراین می توانید بخشی از تمرکز خود را بر روی اصول بازاریابی موفق متمرکز کنید. به طور کلی می توان گفت که بازاریاب باید با اصول صحیح تبلیغات آشنا باشد. یکی از مهمترین اصول در بازاریابی انجام تبلیغات صحیح و ایجاد امکان طراحی تبلیغاتی که بیشترین اثربخشی ممکن را داشته باشد برای سازمان می باشد.

 

در نهایت، شما باید اصول بازاریابی رضایت و وفاداری مشتری را بدانید


بر اساس تحقیقات و اصول بازاریابی جدید - مشتریان می خواهند در مورد شرکت هایی که از آنها خرید می کنند یاد بگیرند - تا یاد بگیرند که چگونه یک محصول بسازند. شما می توانید در نظرسنجی های رسانه های اجتماعی ما بیابید. یکی از مهمترین اصول پایداری و بازاریابی کسب و کار وفاداری به مشتریان - تشویق به خرید مجدد و دعوت دیگران به کسب و کار شما.

  • ۰۱/۰۳/۰۷
  • ادمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی